Home PageZwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie objęte są rękojmią za wady ukryte towaru na zasadach ogólnych. Na wszystkie oferowane przez nas produkty udzielana jest gwarancja, która obejmuje błędny rozmiar, nadruk, typ i kolor koszulki, oraz wszelkiego rodzaju uszkodzenia mechaniczne.

Artykuły robione na indywidualne zamówienie klienta nie podlegają wymianie. Prosimy więc o przemyślane zakupy.

Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamawianych z otrzymanymi, które wynikają z różnic ustawienia monitora, w szczególności różnic w barwach i odcieniach a także niewielkich różnic w wielkości i umiejscowieniu nadruku, nie stanowią podstaw do zwrotu towaru. Wynikają one ze specyfiki sklepu.

W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się ze sklepem drogą elektroniczną lub telefonicznie w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru. Po uzgodnieniu zwrotu dostarczyć na swój koszt reklamowany towar na adres firmy. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie wymieniony na wolny od wad i ponownie dostarczony klientowi na koszt sprzedawcy, wraz ze zwrotem kosztów poniesionych przez kupującego, a wynikłymi z konieczności odesłania wadliwego towaru. W wypadku braku towaru na wymianę, zwracamy wartość zamówienia. Jednocześnie informujemy że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Klientowi przysługuje możliwość zwrotu towaru wybranego z produktów gotowych sklepu Blueberry w terminie do 14 dni od daty zakupu. Kupujący pokrywa wtedy koszty przesyłki zwrotnej. W każdym przypadku zwracany przedmiot powinien być w stanie nienoszącym śladów użytkowania i zwrócony w oryginalnym opakowaniu. Jeżeli warunki te nie zostaną spełnione, sklep ma prawo odmowy wymiany/zwrotu.